علی سورنا متن آهنگ تولد از علی سورنا 
صفحه ی اصلی تماس با ما عناوین پروفایل در مورد وبلاگ

✘نویسنده✘

متن آهنگ تولد از علی سورنا

 

✘✘✘

 

به بویِ آخرین آجرم وفادارم ، من بچه ی آورام

نادیده بگیر از من ، من کوچه هام کوچیکه

اما اندازه ی دستای دنیا واست جا دارم

عمرم تولد تلخ ترین آمیزش

گهوارم همخوابگی ستون و ریزش

گرم بود بازارِ مصالح فروشیا

میدادن آزارم ، بی زار از بازارم

من بچه ی آوارم ، بو کن توو آثارم

از تو ملاتِ نیمه جونم ، تو رو فقط همراه دارم

آه ، با تو بی حدم یه رودِ ناقابلم

که نیست حتی سدی مقابلم

با دلم وایسادم صاف تو روی دلم

من موی ولِ توو باد و باد تو موی ولم

رفتنو نمیپام ، من غمو نمیخوام

سوسنِ دوختنِ یقَمو نمیخوام

حقِ من چیزی جز نفس های تو نیست

اگر جز اینه حقمو نمیخوام

با دلم وایسادم صاف تو رویِ دلم

موی ولِ توو باد و باد تو مویِ ولم

اندازه خواستنم ، کشیدم دستاتو

قَدِ نرفتنام ، کشیدم پاهاتو

قَدِ قله ی غرورم دیدم اشکاتو

قد سوزنم ، کشیدم لب هاتو

با دلم وایسادم صاف تو رویِ دلم

مویِ ولِ توو باد و باد تو مویِ ولم

دخترم تو آخرین ناجیِ پاکیِ منی

با تو مثِ قطره آب توو رودِ گِلم

 

شما میتونین آهنگ "تولد" از علی سورنا رو از این لینک دانلود کنید

و میتونید آلبوم نگار رو از این لینک دانلود کنید

همچنین میتونین ویدئو های سورنا رو از این لینک آنلاین مشاهده کنید.

www.sorena7.lxb.ir

طرفداران علی سورنا


کانال تلگرام طرفداران علی سورنا

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






:

هفت خطی ها

طرفداران علی سورنا️.............................. Ali Khoddami, known as Ali Sorena Alternative_Experimental,Hip Hop,Rap .
www.sorena7.lxb.ir