علی سورنا نقد و بررسی آهنگ جاری از علی سورنا 
صفحه ی اصلی تماس با ما عناوین پروفایل در مورد وبلاگ

✘نویسنده✘

نقد و بررسی آهنگ جاری از آلبوم #نگار

 

✘✘✘

 

خب در ادامه ی تفسیر تک به تک ترک های آلبوم "نگار"

میرسیم به ترک ششم ، ترک "جاری"

ترک "جاری" مونولوگ "نگار" میباشد یعنی این آهنگ از زبان نگار در پاسخ به سورنا خوانده میشود

سورنایی که با کنایه از "نگار" میخواهد که باهم شنا یاد بگیرند و "کشتی" و منجی هم باشند با "جاری" که پاسخ نگار است مواجه میشود.

در ترک "جاری" نگار با لحنی طعنه آمیز اما مهربان تر از ترک "نقش" 

به بیان چیستیِ خود و توصیف خود میپردازد و به چالش میکشد.

 

"جاریَم واسه جهت کُلی جا دارم ، واسه ریختنِ پُشتِ سد کُلی چاه دارم

من از اونام که کمیّت رو به باد دادم ، تو از اونا که واسه عدد کُلی جا دارن"

"نگار" به سورنا میگه که من مث یه رود جاری ام و کلی دل و جرات واسه انجام دادن کارام دارم 

من دنبال نهایت همه چی هستم و واسه رسیدن به این هدفم هیچ چیزی برام مهم نیس"

 

"پاتو میکوبی کفِ خاک میشی کوه ، لبِ درّه ــَم واسه پَرت کلی جا دارم"

اینجا "نگار" به "سورنا" میگه که تو دل و جرات انجام کارای بزرگ رو نداری

ولی من ادمی هستم که اهل ریسکم و دل و جرات انجام هر کاری رو دارم

 

"نگار" در این ترک "سورنا" رو مورد قضاوت خودش قرار میده و با تمام خامی خودش 

سورنا رو به چالش میکشه و از ظرفیت های خود میگوید...

 

امیدوارم لذت برده باشین

شما میتونین آهنگ جاری رو از این لینک دانلود کنید

www.sorena7.lxb.ir

طرفداران علی سورنا


کانال تلگرام طرفداران علی سورنا

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






:

هفت خطی ها

طرفداران علی سورنا️.............................. Ali Khoddami, known as Ali Sorena Alternative_Experimental,Hip Hop,Rap .
www.sorena7.lxb.ir