علی سورنا متن آهنگ نقش از علی سورنا 
صفحه ی اصلی تماس با ما عناوین پروفایل در مورد وبلاگ

✘نویسنده✘

متن آهنگ نقش از علی سورنا

 

✘✘✘

 

آه میکشم زیرِ صدام ، آتیشِ نفس داغ ریه ـَمو

صدام میگیره گُر ، بیدار میکنه خوابِ ریه ـَمو

تموم خیابونا ، زیر پاها ، زیر صدا

زیر نگاهِ گیرای چشا ، میگیره گُر میگه نگار

زندگی ، منهای همه ی آینه های بی چشم سرخ

میفهمی ، یه سرطان ضدِ سُرب

یعنی تهِ پاییزتو جوری جر میدم عشق کنی

سرتو بگیر بالا ، باید باز منو آرایش کنی

رقصِ من ، رو صورتِ قانونای چرتِ توو دفترت

یادت بمونه من کیم ، بیرون میزنم از سرت

من خطِ هفتمم از هفت خط ترین هفت خطت

آزاد میکنمت از جایی که زمان بستتت

من توو خوشی زنده ــَم ، روی تنم گُناست

نمیدونم سرم کجاست ، من توو خوشی زنده ــَم

تو از چیزی که نوشتی نمیدونی

ولی مینویسی جوری که میتونی

گفتی نگار ، این تویی باد

از سوزِ رو تنم چی میدونی

کشیدی کشیدن دادی یادم

حالا خودم میکِشم تو نمیتونی

کشیدی چِشو من مُژمو روش

لبو کشیدی من رُژمو روش

فردا رو میکِشم خودمو توش

تو نقاش نمیمونی ، من یه جنگل از درخت

ارّه ها رو تووم نمیرونی

حالا قلمتو بردار ، تو بنویس یا من کدوم

بگو مینویسم برو ، یا که من مینویسم تو رو

من تخمِ جنگم ، رنگ خنده هامو نمیدونی

من استادِ رقصم ، میخوای چینِ دامنمو بپوشونی

وقتی میچرخم ، زمین میزنه تَگَری ماه

میزنه از الکل من ، مست میشه میشِ سیاه

از این به بعد ایستادنم ، تو منو نمیشونی

پیچوندم یه دنیا رو تو ، نمیتونی منو بپیچونی

وسط گورستون میکوبم پا ، جای پاشنه ها

میمونه رو قبرا ، میرقصم با مُرده ها

من توو خوشی زنده ــَم ، روی تنم گُناست

نمیدونم سرم کجاست ، من توو خوشی زنده ــَم

 


کانال تلگرام طرفداران علی سورنا

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






:

هفت خطی ها

طرفداران علی سورنا️.............................. Ali Khoddami, known as Ali Sorena Alternative_Experimental,Hip Hop,Rap .
www.sorena7.lxb.ir