علی سورنا بررسی آهنگ تقصیر از آلبوم مرد تنها 
صفحه ی اصلی تماس با ما عناوین پروفایل در مورد وبلاگ

✘نویسنده✘

بررسی آهنگ تقصیر ار علی سورنا

 

✘✘✘

 

✘ مقدمه ✘

 

آلبوم "مرد تنها" ، همانطور که قبلا اشارهکرده بودم 

بیشتر زندگی شخصی "علی سورنا" رو به تصویر میکشه و 

یه آلبوم شخصی هستش و چون آلبوم اول علی سورنا بود با 

عقل و منطق هم جور درمیاد.

بنابراین آهنگ های این آلبوم بیشتر به روحیات و خلقیات و اخلاقیات 

سورنا پرداخته شده و از این رو میتونیم اهنگ "تقصیر" رو شخصی ترین اهنگ این آلبوم بدونیم.

 

✘ ورس اول ✘

 

نکته قابل توجه اینجاست که در این آهنگ ما با دو تا شخصیت کار داریم

1.علیرضا خدام{علی سورنا قبل از رپر شدن}

2علی سورنا{شخصیت فعلی سورنا}

در ابتدای آهنگ علی سورنا به علیرضا خدام میگه که :

 

"خیلی وقته که بینمون درگیریه"

اینجا منظور اینکه که علی سورنا خیلی وقته که 

از اصل خودش دور شده{یعنی همون علیرضا خدام قبل رپ}

بعد شروع میکنه به توصیف خودش قبل اینکه رپر بشه و رپ وارد 

زندگیش بشه مثلا :

1.شنیدم هنوزم نسبت به اجتماع سردی{تنها بودنش}

2.هنوزم مثل قدیما نوشته هات بد نیس{اشاره داره به شعر نوشتن هاش}

3.یه جوری تو خیابونا تاب میخوری{خیابونی بودنش}

 

✘ ورس دوم ✘

 

"قبول من اصلا نبودم مواظب تو"

در اینجا علی سورنا اعتراف میکنه که هوای علیرضا خدام رو نداشته

منظور اینه که به فکر خودش و عاقبت کارهاش نبود

بعد میگه که : "فکر میکنی باعث و بانی تموم مشکلاتت منم؟"

بعد شروع میکنه به گردن گرفتن همه ی تقصیرهاش:

"اصن من باعث همه مسیرای کجتم 
اصن من باعث همه رفیقای بدتم 
من دلیل غمتم 
من الکل شبتم 
من باعث سه تا خط کج رو دست چپتم 
من بودم که مردم 
من زندگیتو بردم 
این من بودم که حتی عشق تو رو کشتم 
من بودم که گه زدم تو روزای با حال تو 
من گرفتم حتی ازت دوستای پا کارت و 
من بودم که ظلم می کردم به تنو باور تو 
منم حتی دلیل غم پدر و مادر تو 
منم حتی دلیل کبودی رو تن تو 
منم حتی دلیل ریزش موهای سرتو 
منم حتی دلیل شروع به هیپ هاپ و رپتو"

 

✘ نکته ی اول ✘

 

"من باعث سه خط کج روی دست چپتم"

{سورنا سه تا خط روی دست چپش داره که قبلا بهش اشاره کردیم}

 

حالا بحث جالب بعد از اینه :

"من یادمه قشنگ اولین روز هد زدنتو 
من بودم می گفتم لای کلمه ها تب کنی 
هر اعتراضی داری بنویسی و رپ کنی 
من بودم می گفتم که تو نباید صبر کنی 
باید همیشه تند بری حتی اگه چپ کنی 
من بودم می گفتم که تو نباید صبر کنی 
باید همیشه تند بری حتی اگه چپ کنی "

اینجا به علیرضا خدام میگه که من باعث رسیدن تو به این 

مقام و مرتبه هستم{یعنی علی سورنا الان(رپر)

بهتر از علیرضا خدام (سورنای قبل از رپر شدن و یه آدم معمولی) 

هستش}

 

در آخر هم میگه: "تو 21 سالته و هنوز یه تصویر

هستی تو آینه"

یعنی هیچکس از هستی تو خبر نداره و همه علی سورنا رو میشناسن

نه علیرضا خدام رو پس انقدر منو سرزنش نکن

 

✘ نکته ی دوم ✘

21 سالته{علی متولد 69 هستش و آلبوم مرد تنها

در سال 90 منتشر شده}

 

امیدوارم لذت برده باشین

میتونین آهنگ تقصیر رو از این لینک دانلود کنید

و میتونین متن آهنگ تقصیر رو از لینک مشاهده کنید

www.sorena7.lxb.ir

✘ طرفداران علی سورنا ✘

 

 


کانال تلگرام طرفداران علی سورنا

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






:

هفت خطی ها

طرفداران علی سورنا️.............................. Ali Khoddami, known as Ali Sorena Alternative_Experimental,Hip Hop,Rap .
www.sorena7.lxb.ir