علی سورنا متن آهنگ مستی از سورنا 
صفحه ی اصلی تماس با ما عناوین پروفایل در مورد وبلاگ

✘نویسنده✘

متن آهنگ مستی از علی سورنا

 

✘✘✘

 

رفيق من امشب بد مستم

يا زياد خوردم يا کم جنبم

پل تگري زدنو رد کردم

اصن نمي دونم که با خودم چند چندم

من دچار سر دردم

تب دارم يه جورايي لش کردم

پي شکسته بندو اين داستانا نباش

من بدجوري از خودم در رفتم

خيلي خوردم ولي هنوز نمردم

اين الکل هنوز من نکشتن

فراموش کارم

ايرادم اينه

پيک خالي جلومو و ميگم هنوز نخوردم

پريز پيک بعد و علي نسخ توه

دم ساقي گرم و سبد پرش

اين که زياد خوردم اين نظر توه

هر پيک پيک يه خبر نوه

شايد ريختن اينا تورو خسته کنه

بده من بريزم از اول  دست توه

بخور نوش دم هرچي مستي خوره

بزار يه قصه بگم برات مزه کنه

يه يارو بود مي گفتن پهلوونه

هر روز مي رفت توي قهوه خونه

دو تا بطري عرق و

دوتا استکان مي خواست

مي شست مي خورد مي رفت مست تا خونه

تا اون قهوه چي پرسيد صبح تا مي ياي

تا اخر شبش که شل راه مي ياي

مي ياي عرق و ويسکي و ودکا مي خواي

چرا از هر کدومشون دوتا مي خواي

گفت ما سه تا بوديم سه تا رفيق

قول داديم هر جايي تنها بريم

جاي هم بخوريم جاي هم مست کنيم

جاي خالي همديگه بره پيک روي ميز

گفت باشه ولي هرچي گشتم

 گفتي سه تا اينا دوتاست و من تو شکم

يارو يه نيگاه بهش کرد و بعد با لبخند

گفت اين سهم اون دوتاست

من تو ترکم

مستي راستي کوليا بردن

منم کوليم واسه همين جفت اوردم

يارو خياي مرد بود جاي دونفر خورد

من چي بگم که قد دنيا خوردم

شما میتونین آهنگ مستی از علی سورنا رو از این لینک دانلود کنین

و میتونین آلبوم مرد تنها رو از این لینک دانلود کنین

www.sorena7.lxb.ir

طرفداران علی سورنا

 


کانال تلگرام طرفداران علی سورنا

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






:

هفت خطی ها

طرفداران علی سورنا️.............................. Ali Khoddami, known as Ali Sorena Alternative_Experimental,Hip Hop,Rap .
www.sorena7.lxb.ir