علی سورنا متن آهنگ نمیترسم از علی سورنا 
صفحه ی اصلی تماس با ما عناوین پروفایل در مورد وبلاگ

✘نویسنده✘

متن آهنگ نمیترسم از علی سورنا

 

✘✘✘

 

نمیترسم از آیندت مسیر تو رو باید رفت

میلروزنمت با هر خط

تکون بخور مادرسگ

خاکه تو منو خاکم کرد زنجیر تنت هلاکم کرد

خفقانه تو لالم کرد

ماتم کده ی تو ماتم کرد

اشک نمیاد یدونه قطرم کشتم حسم بدونه نبضم

افتادی تو به جونه قلبم

این دفعه قلبتو نشونه رفتم

همه لحظاته پرتیمو پس بده دغدغه های فکریموپس بده

قدمای کیلومتریمو پس بده

اشکه برادرم مهدی رو پس بده

ببین دردو همه اینا

تقصیر توئه

منو وحشی دوره گردو همه اینا

تقصیر توئه

ببین دسته خشک و سردو همه اینا

تقصیر توئه

رنگ غم حس درد همه اینا

تقصیر توئه

ببین چطور سگ خور شدم همه اینا

تقصیر توئه

با هر آشو لاشی دم خور شدم همه اینا

تقصیر توئه

چطو معتاد الکل شدم همه اینا

تقصیر توئه

چطو از کم شدن پر شدم

مادرسگ اینا کار توئه

من تموم شهرو گشتم

مادرسگ اینا کار توئه

تموم تلخیه سرگذشتم

مادرسگ اینا کار توئه

اگه الان یه چرکه غدم

مادرسگ اینا کار توئه

اگه حتی عشقم [̲̲̅̅ج̲̲̅̅ن̲̲̅̅د̲̲̅̅ه̲̲̅̅] شد رفت

مادرسگ اینا کار توئه

اگه یکی واسه آزادی داد زد

مادرسگ اینا کار توئه

مادرم وسطه لالایی خواب رفت

مادرسگ اینا کار توئه

اگه میبینی که تنم پارس

مادرسگ اینا کار توئه

ولی هنوزم جنم دارم

مادرسگ اینا کار توئه

نمیترسم حتی از تو متنفر از هم شب هم صبح

دیگه بار نکن هر جفنگو

جفتمون هاریم هم من هم تو

هم من هم تو خوب میدونیم مجنونیم مجنون میمونیم

خیلیا رو تنمون ریختن

خون توی خون میمونیم
بگو به اونکه اون بالا نشست روی تنت اونکه صاحبته

بش بگو من دیگه آماده ام

وقتش رسیده که آماده شه

بگو من از چی دم میزنم چرا حرف از زیاد و کم می زنم

با بهترین قلم دنیا بنویسه

با یه مداد ضربدر و من می زنم

بگو دیگه پیرم دراومد از جایی که پیرن دراومد از آدما متنفرم

چون هیچکدوم پیشم نموندن

بگو من از چی دم می زنم

چرا حرف از زیاد و کم میزنم؟ بگو من از چی دم میزنم

حرف از زیاد و کم می زنم

الان گرگ و میشه هوا , گرگا میش ــَن! , روشن شه میشن گرگا بیشتر!

خیلیا اینجا با گرگا شیشن

ولی تهش میبینی که قربانی شن

شاید موند شاید رفت شاید به تلخی عادت کرد

من روی خاکت زندم

نمیترسم از آیندت

 

 

شما میتونین آهنگ "نمیترسم" از علی سورنا رو از این لینک دانلود کنید

و میتونید آلبوم آوار رو از این لینک دانلود کنید

همچنین میتونین ویدئو های سورنا رو از این لینک آنلاین مشاهده کنید.

www.sorena7.lxb.ir

طرفداران علی سورنا

 


کانال تلگرام طرفداران علی سورنا

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






:

هفت خطی ها

طرفداران علی سورنا️.............................. Ali Khoddami, known as Ali Sorena Alternative_Experimental,Hip Hop,Rap .
www.sorena7.lxb.ir